Офіційний сайт Бериславської міської ради

25 Червня 2015

Правила благоустрою території і забезпечення чистоти, порядку та дотримання тиші в м.Бериславі

БЕРИСЛАВСЬКА МІСЬКА РАДА

 Р І Ш Е Н Н Я

 55 сесії міської ради 6 скликання

від 25.06.2015р. № 654

Про затвердження Правил благоустрою території і забезпечення чистоти, порядку та дотримання тиші в м. Бериславі в новій

редакції

 

 

 

В зв’язку зі змінами в чинному законодавстві, відповідно до Закону України «Про благоустрій населених пунктів», Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах, Порядку розміщення тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності, керуючись статтями 25, 59 Закону України «про місцеве самоврядування в Україні» міська рада

ВИРІШИЛА:

  1. Затвердити Правила благоустрою території і забезпечення чистоти, порядку та дотримання тиші в м. Бериславі в новій редакції ( Додаток 1).
  2. Визнати такими, що втратили чинність:

– рішення 25 сесії четвертого скликання Бериславської міської ради від 07.12.2004 року № 270 «Про Правила благоустрою території і забезпечення чистоти, порядку та дотримання тиші в м. Бериславі»;

– рішення 3 сесії п’ятого скликання Бериславської міської ради від 12.05.2006 року № 25 «Про внесення змін до рішення 25 сесії четвертого скликання Бериславської міської ради від 07.12.2004 року № 270 «Про Правила благоустрою території і забезпечення чистоти, порядку та дотримання тиші в м. Бериславі»;

– рішення 50 сесії п’ятого скликання Бериславської міської ради від 11.06.2010 року № 565 Про внесення доповнень до рішення 25 сесії четвертого скликання Бериславської міської ради від 07.12.2004 року № 270 «Про Правила благоустрою території і забезпечення чистоти, порядку та дотримання тиші в м. Бериславі»;

– рішення 37 сесії шостого скликання Бериславської міської ради від 13.09.2013 року № 433 «Про внесення змін та доповнень до рішення 25 сесії четвертого скликання Бериславської міської ради від 07.12.2004 року № 270 «Про Правила благоустрою території і забезпечення чистоти, порядку та дотримання тиші в м. Бериславі»;

– рішення 40 сесії шостого скликання Бериславської міської ради від 04.12.2013 року № 472 «Про внесення доповнень до рішення 25 сесії четвертого скликання Бериславської міської ради від 07.12.2004 року № 270 «Про Правила благоустрою території і забезпечення чистоти, порядку та дотримання тиші в м. Бериславі»;

  1. Рішення набирає чинності з дня офіційного оприлюднення.
  2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань містобудування, архітектури, будівництва, регулювання земельних відносин та охорони навколишнього природного середовища.

 

 

Міський голова                                                                 О.М.Шаповалов

 

 

 

Додаток до рішення 55 сесії міської ради

шостого скликання

від 25.06.2015 р. № 654

 

ПРАВИЛА

Благоустрою території і забезпечення чистоти,

порядку та дотримання тиші в м. Бериславі

  1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

Правовою підставою Правил благоустрою міста та відповідальності за збиток, заподіяний природному середовищу, санітарному стану і благоустрою міста (далі Правила) є Закони України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про охорону навколишнього природного середовища», «Про відходи», «Про охорону атмосферного повітря», «Про відповідальність підприємств, їх об’єднань, установ та організацій за правопорушення в сфері містобудування», «Про благоустрій населених пунктів», «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про охорону і використання пам’яток історії та культури», «Про рекламу», «Про охорону навколишнього природного середовища» «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», Наказ Мінрегіону «Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності», Кодекс України про адміністративні правопорушення, Наказ Міністерства з питань житлово-комунального господарства України «Про затвердження Методики визначення відновної вартості зелених насаджень».

1.1. Правила регулюють права і обов’язки учасників правовідносин в області благоустрою території міста, визначають комплекс заходів, необхідних для забезпечення чистоти і порядку в місті.

1.2. Правила включають загальнообов’язкові на території міста Берислава норми, за порушення яких настає відповідальність згідно з Кодексом України про адміністративні правопорушення.

1.3.Учасниками правовідносин у питаннях благоустрою відповідно до цих Правил є керівники й інші посадові особи підприємств, організацій, установ незалежно від форм власності і відомчого підпорядкування(далі по тексту відповідальні посадові особи), фізичні особи-підприємці, громадяни, а також посадові особи, уповноважені здійснювати контроль за станом благоустрою.

1.4.Контроль за дотриманням цих Правил і координація дій відповідальних посадових осіб, здійснюється адміністративною комісією міськвиконкому, уповноваженими особами служб міста.

  1. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ДОРОЖНІХ ТА ІНШИХ ЗЕМЛЯНИХ РОБІТ, БЛАГОУСТРОЮ МІСТА
  2. Здійснення дорожніх, будівельних, аварійних і інших земляних робіт, у тому числі прокладання всіх видів комунікацій уздовж автодоріг, перетинання доріг комунікаціями на території міста усіма підприємствами, установами, організаціями, незалежно від їхньої відомчої підпорядкованості, фізичними особами-підприємцями та громадянами, допускається після узгодження їх із власниками підземних, наземних та надземних комунікацій, власниками доріг і об’єктів благоустрою, відділом містобудування, архітектури та ЖКГ (архітектором), Державтоінспекцією. Ордер на виконання земляних робіт установленого зразку видається відділом містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства міської ради організації – підряднику (замовнику), на яку покладається виконання робіт. Підключення до газопроводів, водопроводів, каналізаційних, електричних та інших мереж здійснюється з дозволу власників мереж за узгодженням з Державтоінспекцією, архітектором, службами комунального господарства, іншими підприємствами, зазначеними в ордері.
  3. Особи, відповідальні за здійснення робіт, зобов’язані виконувати умови ведення робіт згідно з цими Правилами та вимогами, зазначеними в ордері.
  4. Особи, відповідальні за провадження робіт зобов’язані сповістити про це місцеву пожежну інспекцію, швидку медичну допомогу. У разі потреби зміни маршрутів руху громадського транспорту роботи проводити за узгодженням із керівництвом підприємств громадського транспорту і Державтоінспекцією. Керівники організацій, які експлуатують підземні мережі і комунікації, зобов’язані забезпечити своєчасну явку своїх представників на місце проведення робіт.
  5. Початок проведення термінових аварійних робіт, що вимагають розриття вулиць, допускається без оформлення ордеру але з негайним повідомленням Державтоінспекції, пожежної інспекції, швидкої медичної допомоги, з обов’язковою присутністю на місці особи, відповідальної за проведення робіт, до їх закінчення, з обов’язковим подальшим оформленням ордера (дозволу) на виконання земляних робіт.
  6. Розриття дорожнього покриття, тротуарів, газонів, а також розриття інших місць загального користування при будівництві або ремонті підземних інженерних мереж здійснюється способами, встановленими відділом містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства і власниками доріг та інших об’єктів благоустрою у межах і в терміни, зазначені в ордері. При цьому забезпечуються збереження елементів благоустрою, збереження і використання родючого шару ґрунту.
  7. Засипання траншей та котлованів повинно здійснюватися в термін, зазначений в ордері, з обов’язковим складанням акту, за участю представника органу, який видав ордер на провадження робіт.
  8. Відновлені ділянки дорожнього покриття, тротуарів, газонів, елементів благоустрою або копії документів про відшкодування їх вартості, повинні бути здані організації, що видала ордер, та власникам доріг у терміни, зазначені в ордері. А також повідомлено пожежній охороні і швидкій допомозі про закінчення робіт і відкриття проїзду.
  9. Підприємствам, установам, організаціям фізичним особам-підприємцям та громадянам нові ордери не видаються, якщо вони не виконали умов, передбачених п.п.5, 6 та 7. Роботи, проведені з порушенням цих умов, вважаються невиконаними, особи, відповідальні за провадження робіт, притягаються до відповідальності згідно з діючим законодавством, але це не знімає відповідальності із замовника за відновлення елементів благоустрою в обсягах і способами, встановленими органами комунального господарства.
  10. Керівники організацій та інші особи, що виконують земляні роботи, несуть відповідальність за несвоєчасну здачу траншей під відновлення дорожнього покриття. Організації, що приймають в експлуатацію підземні мережі, не повинні видавати дозволів на експлуатацію підключених об’єктів доки не будуть відновлені дорожні покриття й елементи благоустрою, пред’явлені акти на здачу цих робіт і виконавча технічна документація, включаючи геодезичну зйомку.

ІІІ.ПОРЯДОК ОХОРОНИ ТА УТРИМАННЯ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ

Загальні положення

  1. Відповідно до Земельного Кодексу України всі землі загального користування в межах міста перебувають у власності Бериславської міської ради.
  2. Всі зелені насадження на цих землях як загального, так і відомчого користування, створюють недоторканий міський зелений фонд міста Берислава.

Відповідальність за збереження зеленого фонду

  1. Відповідальність за збереження зелених насаджень протягом всього року за утриманням і виконанням санітарного мінімуму по боротьбі зі шкідниками та хворобами, , несуть власники- керівники підприємств, організацій, установ, фізичні і юридичні особи, а також окремі громадяни, власники індивідуальних житлових будинків.
  2. Контроль за виконанням даних Правил здійснює виконком Бериславської міської ради, Державна екологічна інспекція.
  3. Відповідно до існуючого законодавства всі керівники підприємств, установ, організацій, фізичні особи-підприємці, громадяни зобов’язані:

3.1. Забезпечити повне збереження існуючих зелених насаджень, а також уживати заходів щодо розширення площі озеленення.

3.2. Нові насадження дерев, кущів, троянд, квітників, посів газонів робити тільки за умови дотримання агротехнічних заходів та узгодження їх розміщення з відділом містобудування, архітектури та ЖКГ міської ради.

  1. Усі види робіт з поточного утримання зелених насаджень на територіях, закріплених за підприємствами, установами, організаціями, фізичними особами-підприємцями, громадянами ведуться силами і засобами цих підприємств, установ, організацій, осіб.
  2. Поточне утримання газонів покладається на підприємства, установи, організації, фізичних і юридичних осіб, домовласників на територіях, які прилягають до їх володінь.
  3. Підприємства, організації, установи будь-якої форми власності, а також фізичні і юридичні особи зобов’язані:

При здійсненні будівельних та ремонтних робіт огороджувати дерева .

При здійсненні земляних робіт не допускати оголення коренів і засипання кореневої шийки дерев.

  1. Забороняється посадка зелених насаджень, без узгодження з власниками підземних комунікацій і повітряних мереж, а також у місцях, що негативно впливають на безпеку руху.
  2. Забороняється складування будівельних та інших матеріалів, стоянка машин, механізмів, автомобілів на газонах.
  3. При здійсненні робіт, підкоп у зоні кореневої системи дерев і чагарників здійснювати нижче кореневої системи на 1,5-2,0м.
  4. Видалення дерев, кущів, газонів і квітників здійснюється відповідно до Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2006 року № 1045.
  5. Порядок оформлення ордера на знесення зелених насаджень при будівництві:

11.1.    Знесення зелених насаджень на території міста Берислава здійснюється в наступному порядку:

Підприємствам, організаціям, установам незалежно від форм власності та фізичним і юридичним особам знесення зелених насаджень дозволяється на підставі ордера, виданого виконкомом міської ради.

До заяви на знесення додаються наступні документи:

Обов’язки населення по збереженню зелених насаджень

  1. Охорона зелених насаджень м. Берислава є обов’язком кожного мешканця. Усі громадяни, які відвідують зони відпочинку, сквери, парки та інші місця масового відпочинку, зобов’язані підтримувати чистоту, порядок, дбайливо відноситися до зелених насаджень, сприяти запобіганню ламання та псування дерев, кущів, квітів, троянд, газонів, сприяти органам міліції, виконкому міської ради і власникам зелених насаджень у боротьбі з порушниками даних Правил.
  2. За ушкодження зелених насаджень, самовільне їх знесення, винні особи несуть адміністративну відповідальність згідно ст. 153 Кодексу України “Про адміністративні правопорушення”.
  3. Особи, винні в крадіжці (розкраданні) троянд, квітів, дерев, кущів із садів, парків, скверів, а також винні в навмисному псуванні дерев, чагарників, квітів, садово-паркового обладнання, фонтанів, малих архітектурних форм притягаються до кримінальної відповідальності згідно чинного законодавства України.
  4. За псування зелених насаджень неповнолітніми та заподіяний збиток насадженням відповідають батьки чи особи, які їх заміняють (опікуни).
  5. ОРГАНІЗАЦІЯ ПРИБИРАННЯ ТЕРИТОРІЇ НАСЕЛЕНОГО ПУНКТУ

 

  1. Підприємствам, установам, організаціям всіх форм власності, фізичним особам-підприємцям, а також власникам індивідуальних житлових будинків забороняється складати та зберігати на території загального користування сміття та будівельний матеріал (пісок, щебінь, глину, залізобетонні вироби, цеглу, камінь, вироби з деревини, цемент та ін.).
  2. Території кладовищ та прилеглі до них тротуари і проїзди прибираються та підтримуються в належному санітарному стані організаціями, у віданні яких вони знаходяться.
  3. Керівники(власники) підприємств торгівлі, громадського харчування, побутового обслуговування всіх форм власності, фізичні особи-підприємці зобов’язані забезпечити прибирання територій і косіння трави на прилеглих ділянках до магазинів, кафе, перукарень, тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності (наметів, кіосків, павільйонів, лотків, літніх майданчиків, тощо) на відстані 20 м від межі відведеної земельної ділянки, а при розташуванні об’єкта фасадом на вулиці – до середини проїзної частини.
  4. Керівники підприємств, установ, організацій, навчальних та лікувальних закладів всіх форм власності, фізичні особи-підприємці, громадяни, які мають житлові будинки, будівлі та споруди іншого призначення у власності чи користуванні зобов’язані укладати договір на вивезення твердих побутових відходів з підприємствами будь-якої форми власності, які мають право займатися цією діяльністю, та здійснювати своєчасну оплату за надані послуги відповідно до діючих тарифів.
  5. Відмова від укладання договору на вивіз відходів, як і створення несанкціонованих смітників, розглядається як факт забруднення навколишнього середовища відходами споживання, що тягне за собою цивільно-правову й адміністративну відповідальність згідно з Кодексом про адміністративні правопорушення.
  6. 9. Керівникам комунальних підприємств, дільничним інспекторам, представникам санепідемстанції, вести систематичну роз’яснювальну та виховну роботу серед населення з питань дотримання санітарного режиму та вимагати безумовного його виконання.
  7. 10. Громадські вбиральні та міські сміттєзвалища повинні утримуватися в належному санітарному стані підприємствами та організаціями, у віданні яких вони знаходяться. Побутове сміття в очікуванні сміттєвозного транспорту необхідно залишати на вулиці тільки у спеціальній тарі або у сміттєвих мішках. Виливати рідкі відходи в каналізаційні люки, на тротуари, газони і проїжджу частину, складувати будівельні матеріали, тверде паливо, будівельні та промислові відходи на вулицях і проїздах забороняється.
  8. 11. Будівельні та інші організації, фізичні особи при здійсненні будівельних, ремонтно-будівельних та відновлювальних робіт зобов’язані прибирати на прилеглих до будівельних майданчиків територіях залишки будівельних матеріалів, ґрунту і будівельне сміття, в одноденний термін.
  9. З метою запобігання засмічення території міста, комунальні підприємства встановлюють на вулицях, площах, в парках, скверах та інших громадських місцях урни з інтервалом не більше ніж 40 м за переліком, погодженим з органами комунального господарства.

Крім того, урни встановлюються:

– підприємствами, установами, організаціями усіх форм власності проти своїх будівель, як правило, біля входу та виходу;

– підприємствами торгівлі, громадського харчування, побутового обслуговування, фізичними особами-підприємцями біля входу та виходу з торгових приміщень, кафе, перукарень, тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності (наметів, кіосків, павільйонів та ін.).;

Тип урн узгоджується з відділом містобудування, архітектури та ЖКГ міської ради.

Урни повинні утримуватися у справному й охайному стані, очищатися від сміття в міру його накопичення, один раз на тиждень промиватися і дезінфікуватись. Урни повинні фарбуватися не рідше двох разів на рік.

  1. 13. Прибирання та утримання територій підприємств, установ та організацій будь-якої форми власності та прилеглих територій з 15 квітня по 15 жовтня повинно здійснюватися до 6 години ранку з підбілюванням бордюр та дерев 1 раз в квартал.
  2. Прибирання та утримання території міста з 15 жовтня по 15 квітня:

14.1. У період з 15 жовтня по 15 квітня повинні проводитися прибирання територій, вивезення снігу, льоду, бруду, посипання піском. У залежності від погодних умов цей порядок може бути змінений. Прибирання у цей період повинне закінчуватися до 8 години ранку, та в міру потреби провадитися протягом усього дня.

14.2. Власники, балансоутримувачі, підприємства, установи, організації зобов’язані:

– мати власний необхідний для прибирання снігу і льоду ручний інвентар (лопати металеві або дерев’яні, мітли, льодоруби), достатній запас матеріалу для посипання для своєчасного проведення протиожеледних заходів;

– прибирати сніг негайно, з початку снігопаду, для запобігання утворення накату;

Дозволяється укладання снігу в вали на всіх вулицях та майданчиках, окрім територій автобусних зупинок, з наступним негайним вивезенням. Забороняється захаращування проїздів і проходів, укладання снігу й льоду на газони з насадженнями.

14.3. Посипання піском і обробка дозволеними матеріалами проїжджої частини вулиць площ, мостів, перехресть, під’їздів, спусків проводять в плановому порядку підприємства або фізичні особи, уповноважені міською радою. Тротуари, доріжки , приступки сходин, зупинки міського пасажирського транспорту, та інші небезпечні для проїзду транспорту і проходу пішоходів місця, посипаються піском і іншими дозволеними матеріалами житлово-експлуатаційними підприємствами та підприємствами, установами, організаціями, фізичними особами-підприємцями, за якими закріплені ці ділянки.

  1. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ БЛАГОУСТРОЮ ТА УТРИМАННЯ ПРИБУДИНКОВОЇ ТЕРИТОРІЇ
  2. Прибудинкові території повинні утримуватися в чистоті. Прибирання і очищення прибудинкових територій проводиться щодня. Підмітання, поливання, вивезення снігу та сміття, посипання піском, очищення водостоків, повинні провадитися регулярно. Прибирання й очищення дворів повинне закінчуватися до 6 години ранку в період з 15 квітня по 15 жовтня, а з 15 жовтня по 15 квітня – до 8 години ранку.
  3. Забороняється складати та спалювати опале листя, гілки на прибудинкових територіях, а також поряд з контейнерними майданчиками. Вони повинні бути вчасно вивезені власниками будинків, житлово-комунальними організаціями.
  4. Побутове сміття повинне зберігатися в сміттєзбиральниках і контейнерах. Рідкі нечистоти в неканалізованих будинках, збираються у водонепроникні вигрібні (помийні) ями з люками, улаштовані таким чином, щоб до них не проникали зливові води і розташованими на відстані згідно з санітарними нормами.

Очищення вигрібних ям повинно проводитися своєчасно власниками будинків, які користуються цими ямами.

Майданчики під сміттєзбиральники і контейнери виконуються з твердим покриттям (асфальтобетон, бетон) розміром за розрахунком і огороджені з трьох сторін на відстані не ближче 20 м від житла.

Під’їзди до майданчиків і вигрібних ям повинні бути впорядковані і забезпечувати вільний розворот спецмашин.

Відповідальність за благоустрій майданчиків і під’їзди до них, справність смітгєзбиральників і освітлення у дворах несуть власники будинків.

Сміттєзбиральники, контейнери, майданчики, повинні вчасно очищатися від сміття, бруду і снігу.

  1. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБІТ ПО ЗНИЩЕННЮ БУР’ЯНІВ
  2. Територія населеного пункту повинна бути постійно вільна від бур’янів, які завдають шкоди здоров’ю людини і культурним рослинам.
  3. Підприємства, організації, установи всіх форм власності, орендарі, фізичні особи-підприємці, а також власники будинків на правах особистої власності, зобов’язані систематично і вчасно знищувати бур’яни на прилеглій до їх земельної ділянки території (до проїжджої частини вулиці).

VII. ПОРЯДОК РОЗМІЩЕННЯ ТА УТРИМАННЯ МАЛИХ АРХІТЕКТУРНИХ ФОРМ, УТРИМАННЯ ТИМЧАСОВИХ СПОРУД ТОРГОВЕЛЬНОГО, ПОБУТОВОГО, СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНОГО ЧИ ІНШОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ДЛЯ ПРОВАДЖЕННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

  1. Проектування малих архітектурних форм здійснюється відповідно до вимог державних будівельних норм ДБН Б.2.2-5:2011 «Планування та забудова міст, селищ і функціональних територій. Благоустрій територій».
  2. Будівництво і встановлення малих архітектурних форм та елементів зовнішнього благоустрою: огорож, зелених огорож, павільйонів на зупинках транспорту, огорож тротуарів, малих спортивних споруд, елементів благоустрою кварталів, парків, стендів, афіш і оголошень, світлових реклам, вивісок, ліхтарів вуличного освітлення, опорних стовпів допускається за проектами , узгодженими з відділом архітектури і містобудування (архітектором), відповідними службами міста.
  3. Організації, підприємства, установи всіх форм власності повинні утримувати в зразковому порядку всі споруди малих архітектурних форм, проводити їх ремонт і фарбування не рідше двох разів на рік, згідно з затвердженим проектом чи паспортом зовнішньої оздоби.
  4. Розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення має здійснюватися відповідно до Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21 жовтня 2011 року за №244.
  5. Зовнішнє освітлення має бути біля кожної тимчасової споруди торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення, а також впритул до неї покриття вдосконаленого типу згідно Паспорту прив’язки тимчасової споруди.
  6. У разі розміщення тимчасової споруди торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення на відстані більше 2 м від тротуару до неї з тротуару повинна бути побудована пішохідна доріжка завширшки не менше 1,5 м.
  7. Біля кожної тимчасової споруди торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення встановлюються однотипна урна для сміття та вазон для квітів, обов’язки з обслуговування яких покладаються на її власника або орендаря.

VIII. СТАЦІОНАРНА ВУЛИЧНА І ПЕРЕСУВНА ДРІБНОРОЗДРІБНА ТОРГІВЛЯ

2.1. Об’єкти пересувної вуличної торгівлі (намети, візки, лотки, тощо) дозволяється встановлювати в місцях, які не створюють перешкод для руху пішоходів і транспорту і відповідають вимогам ДБН.

2.2. Забороняється зводити до тимчасової споруди торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення (кіосків, павільйонів, та ін..) різного типу прибудови, козирки, навіси, ставні, не передбачені Паспортом прив’язки тимчасової споруди, складати тару і запаси товарів біля кіосків, павільйонів, а також використовувати їх під складські цілі.

  1. СВІТЛОВІ ВИВІСКИ, РЕКЛАМИ І ВІТРИНИ, НАДАННЯ ПОСЛУГ З ПЕРЕВЕЗЕННЯ ПАСАЖИРІВ ТА ЇХ БАГАЖУ НА ТАКСІ В МІСТІ БЕРИСЛАВІ
  2. Встановлення світлових вивісок і реклам для магазинів, культурно-видовищних установ та організацій провадиться за ескізами, узгодженими з відділом містобудування, архітектури та ЖКГ міської ради.
  3. Наклеювання газет, плакатів, афіш, різного роду оголошень і реклам дозволяється тільки на спеціально встановлених щитах чи рекламних тумбах.
  4. Затвердити порядок надання послуг з перевезення пасажирів та їх багажу на таксі в місті Бериславі

Надання послуг з перевезення пасажирів та їх багажу на таксі в місті Бериславі

1. Загальні положення

1.1. Правила надання послуг з перевезення пасажирів та їх багажу на таксі в м. Бериславі (надалі – Правила) впроваджуються з метою:

– забезпечення стабільного, безпечного і якісного обслуговування населення та гостей м. Берислава послугами з перевезення на таксі;

– створення умов для розвитку рівної та добросовісної конкуренції у сфері перевезень пасажирів на таксі, а також для зниження вартості цих послуг;

– легалізації діяльності у сфері послуг таксі, забезпечення зростання надходжень до міського бюджету;

– захисту прав споживачів, які користуються послугами з перевезення на таксі.

1.2. Ці Правила визначають порядок організації та здійснення перевезень пасажирів та їх багажу на таксі в м. Бериславі і є обов’язковими для виконання Замовником, Перевізниками, водіями, пасажирами, а також підприємствами, установами та організаціями, які здійснюють контроль за виконанням законодавства в галузі автомобільного транспорту.

1.3. У цих Правилах наведені нижче терміни вживаються в такому значенні:

– диспетчер – фізична або юридична особа, яка регулює рух таксі на транспортній мережі міста, приймає від громадян спеціальні замовлення та передає їх на виконання у встановлені терміни Перевізникам, а також надає інформацію громадянам про ціни та тарифи на послуги з перевезень;

Договір на перевезення пасажирів та їх багажу на таксі в м. Бериславі (надалі – Договір) – це письмова угода про надання послуг з перевезення пасажирів та їх багажу на таксі в м. Бериславі, яка укладається між Замовником – Бериславською міською радою та Перевізником;

– електронний таксометр (надалі – таксометр) – реєстратор розрахункових операцій, який додатково забезпечує попереднє програмування тарифів за проїзд та облік вартості наданих послуг з перевезень пасажирів;

Замовник – виконавчий комітет Бериславської міської ради, який укладає з Перевізниками Договори на перевезення пасажирів та їх багажу на таксі в м. Бериславі, контролює виконання умов укладених договорів, надає Перевізникам право користуватися мережею стоянок таксі ;

– звичайне замовлення таксі – замовлення таксі на стоянці або на шляху слідування таксі;

кваліфікаційна комісія – комісія з проведення кваліфікаційної перевірки і визначення Перевізників пасажирів та їх багажу на таксі в м. Бериславі. Склад комісії затверджує Замовник – виконавчий комітет Бериславської міської ради;

– місця стоянок таксі – територіально визначена сукупність обладнаних місць зупинки (стоянки) для найму громадянами таксі;

– Перевізники – юридична або фізична особа (суб’єкт підприємницької діяльності), яка надає послуги з перевезення пасажирів та їх багажу на таксі;

– претендент – юридична або фізична особа (суб’єкт підприємницької діяльності), яка офіційно подала необхідні документи для укладання із Замовником Договору на перевезення пасажирів та їх багажу на таксі в м. Беиславі;

– спеціальне замовлення таксі – замовлення таксі за телефоном з обов’язковим визначенням місця і часу подачі таксі та інформуванням особи, яка здійснює замовлення, про марку і державний номер транспортного засобу;

таксі – спеціальний легковий автомобіль з визначеним зовнішнім виглядом, обладнаний таксометром і призначений для перевезення пасажирів та їх багажу в індивідуальному порядку, а також відповідає технічним та експлуатаційним вимогам, встановленим цими Правилами та чинним законодавством України;.

Талон до Договору на перевезення пасажирів та їх багажу на таксі (надалі – Талон) – спеціальний Талон відповідного зразка до Договору на перевезення пасажирів та їх багажу, який підтверджує, що Перевізник згідно з виданою ліцензією та укладеним Договором має право на здійснення перевезень пасажирів та їх багажу на таксі та користування мережею стоянок таксі в м. Бериславі. Талон видається щомісячно. При видачі талону враховується, чи були претензії з боку користувачів.

1.4. Організація перевезень пасажирів та їх багажу на таксі в м. Бериславі здійснюється на підставі цих Правил та інших нормативно-правових документів, що регламентують перевезення пасажирів автомобільним транспортом.

1.5. Особи, які є власниками або користувачами легкових автомобілів і виявили бажання здійснювати перевезення пасажирів та їх багажу на таксі в м. Бериславі, звертаються до Замовника відповідно до вимог пункту 3.1 цих Правил.

2. Система організації перевезень пасажирів та їх багажу на таксі

2.1. До системи перевезень пасажирів та їх багажу на таксі входять Замовник, Перевізники, стоянки таксі, диспетчерські служби замовлень.

2.2. Виконавчий комітет Бериславської міської ради затверджує перелік, створених на вулицях міста стоянок таксі. Мережа стоянок таксі та дорожні знаки 5.44 “Місце зупинки таксі” утримуються у належному санітарному стані відповідними комунальними службами міста . Порядок організації та утворення мережі стоянок таксі, їх благоустрій, обладнання відповідно до існуючих норм і користування всіма Перевізниками і пасажирами, визначаються виконавчим комітетом Бериславської міської ради та погоджується із відділом ДАІ України в м. Бериславі та відповідними установами.

2.3. Місця стоянок таксі позначаються дорожнім знаком 5.44 “Місце зупинки таксі” відповідно до Правил дорожнього руху України, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10.10.2001 N 1306.

2.4. Регулювання роботи таксі Перевізників здійснюють диспетчери, диспетчерські служби замовлень.

2.5. Координацію дій Перевізників при перевезенні пасажирів та їх багажу здійснює Замовник.

2.6. Функції Замовника :

– формування сучасного ринку послуг таксі, сприяння розвитку цивілізованої конкуренції серед Перевізників;

визначення мінімальної кількості таксі, яка необхідна для задоволення потреб населення в перевезеннях пасажирів та їх багажу на таксі в м. Бериславі;

– вжиття заходів щодо повного та якісного надання послуг з перевезення пасажирів та їх багажу на таксі;

– видання розпоряджень та наказів в межах своїх повноважень щодо організації перевезень пасажирів, які не суперечать діючому законодавству;

затвердження складу кваліфікаційної комісії (до складу комісії включаються представники виконкому, уповноваженого з питань захисту прав споживачів, громадських організацій, депутати міської ради;

укладання Договорів з Перевізниками на перевезення пасажирів та їх багажу на таксі в м. Бериславі і забезпечення талонами;

– реєстрація та облік роботи Перевізників, створення інформаційної бази даних;

координація роботи Перевізників на лінії відповідно до існуючого попиту на перевезення, їх аналіз та систематизація;

здійснення перевірок Перевізників щодо виконання умов укладених Договорів та цих Правил;

– надання Перевізникам послуг за їхнім замовленням, пов’язаних із забезпеченням їх діяльності.

2.7. Функції кваліфікаційної комісії:

реєстрація претендентів, отримання від них документів згідно з додатком 1 до цих Правил;

проведення кваліфікаційної перевірки документів претендентів, які бажають здійснювати перевезення пасажирів та їх багажу на таксі в м. Бериславі;

проведення іспиту з претендентами;

надання висновків Замовнику щодо відповідності претендентів Умовам та порядку укладання Договорів на перевезення пасажирів та їх багажу на таксі в м. Бериславі згідно з додатком 1 до цих Правил.

2.8. Функції Перевізників:

– надання населенню та гостям м. Берислава якісних і безпечних послуг з перевезення на таксі;

– утримання рухомого складу, який використовується для надання послуг з перевезення пасажирів та їх багажу, в належному технічному стані;

– обладнання кожного автомобіля-таксі відповідно до вимог цих Правил;

забезпечення проведення медичного контролю водіїв;

забезпечення проведення технічного контролю за станом рухомого складу, який використовується для надання послуг з перевезення пасажирів та їх багажу;

– забезпечення водіїв таксі документацією на перевезення пасажирів та їх багажу відповідно до вимог пункту 4.2;

– розробка тарифів на надання послуг населенню з перевезення на таксі, які погоджуються з виконавчим комітетом Бериславської міської ради;

укладання Договорів з Замовником на перевезення пасажирів та їх багажу на таксі в м. Берислава та забезпечення їх виконання;

– виконання вимог чинного законодавства України щодо страхування при транспортному обслуговуванні населення таксі в м. Бериславі;

сприяння Замовнику з утримання в належному технічному стані дорожніх знаків 5.44 “Місце зупинки таксі” на стоянках таксі;

виконання розпоряджень, наказів Замовника щодо організації перевезень пасажирів та їх багажу на таксі, цих Правил.

3. Порядок визначення Перевізників

3.1. Претенденти, що мають відповідні транспортні засоби та всі необхідні документи для здійснення діяльності з перевезення пасажирів та їх багажу на таксі в м. Бериславі, проходять кваліфікаційну перевірку відповідно до Умов та порядку укладання Договорів на перевезення пасажирів та їх багажу на таксі в м. Бериславі (додаток 1 до цих Правил).

3.2. Між Замовником та Перевізником, що пройшов кваліфікаційну перевірку, у десятиденний термін укладається Договір на перевезення пасажирів та їх багажу на таксі в м. Бериславі. На кожне визначене умовами укладеного Договору таксі видається Талон, який є невід’ємною частиною Договору.

4. Кваліфікаційні, технологічні, організаційні вимоги до перевезень пасажирів та їх багажу на таксі

4.1. Вимоги до водіїв таксі:

– до керування таксі допускаються громадяни згідно вимог, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 08.05.93 N 340 “Про затвердження Положення про порядок видачі посвідчень водія та допуску громадян до керування транспортними засобами”;

– кожний водій підлягає обов’язковому страхуванню від нещасного випадку і повинен мати документи, що підтверджують страхування (договір, поліс), що передбачено Законом України “Про страхування” та постановою Кабінету Міністрів України від 14.08.96 N 959 “Про затвердження Положення про обов’язкове особисте страхування від нещасних випадків на транспорті”;

громадянин, який має намір надавати послуг з перевезення пасажирів та їх багажу на таксі, повинен мати досвід керування автотранспортним засобом не менше 5 (п‘яти ) років.

4.2. Вимоги до транспортного засобу – таксі та їх екіпіровки:

– транспортні засоби повинні бути зареєстровані відповідно до вимог чинного законодавства, мати свідоцтво про державну реєстрацію, видане органами Державтоінспекції, талон про проходження державного технічного огляду (проведення технічного огляду транспортного засобу-таксі здійснюється один раз на рік при наявності Талона), тимчасовий реєстраційний талон, виданий підрозділом ДАІ (якщо транспортний засіб переданий його власником у встановленому порядку в користування і (або) розпорядження іншій фізичній або юридичній особі), а також ліцензійну картку;

автомобілі-таксі повинні відповідати наступним вимогам: мати не менше 4 дверей, кількість місць для пасажирів не менше 3, об’єм двигуна від 1300 см3;

на автомобілі-таксі повинно бути встановлено: сигнальний ліхтар із зеленим та червоним світлом у верхньому правому кутку лобового скла; розпізнавальний ліхтар оранжевого кольору, який встановлюється на даху таксі, з нанесенням на ньому композиції з чорно-білих квадратів, розташованих у шаховому порядку; таксометр, який повинен бути розташований на видному місці, що дозволяє пасажирам мати повну інформацію про показники, прейскурант цін на послуги; пристрій зв’язку із диспетчерською службою замовлень таксі (при наявності служби замовлень); нанесені на бортах автомобіля-таксі назву Перевізника та номери телефонів диспетчерської служби замовлень таксі, а також розташований зверху (посередині) лобового скла за дзеркалом заднього огляду Талон до Договору на перевезення пасажирів та їх багажу на таксі в м. Бериславі;

– транспортні засоби повинні бути застраховані і мати документи, що підтверджують: обов’язкове страхування цивільної відповідальності власників транспортних засобів (договір, страховий поліс), що передбачено Законом України “Про страхування” та постановою Кабінету Міністрів України від 28.09.96 N 1175 “Про порядок і умови проведення обов’язкового страхування цивільної відповідальності власників транспортних засобів”.

4.3. Замовлення таксі може бути звичайним чи спеціальним. Звичайне замовлення таксі врегульовано пунктом 1.3 цих Правил. Звичайне замовлення на стоянці таксі здійснюється за чергою. Право позачергового користування таксі надається вагітним жінкам, інвалідам, пасажирам з дітьми дошкільного віку та особам, яким це право надано згідно з чинним законодавством. При спеціальному замовленні таксі особи, що мають намір скористатися послугами таксі, зазначають місце і час подачі таксі (для виконання замовлення). Спеціальне замовлення розподіляється на термінове (якщо передбачає виконання замовлення протягом 30 хвилин) і планове (якщо від прийняття замовлення до його виконання визначено більше 30 хвилин – в межах узгодженого з особою, яка замовляє, часу подачі таксі).

Спеціальне замовлення здійснюється через диспетчера, який передає його водію за допомогою пристрою зв’язку.

4.4. Посадка у таксі і вихід із нього здійснюється з правої сторони автомобіля тільки після його повної зупинки.

4.5. Кількість пасажирів, що перевозяться в таксі, не повинна перевищувати кількості місць для сидіння згідно із паспортом заводу-виробника транспортного засобу.

4.6. Вимоги до перевезення багажу в таксі визначаються Правилами дорожнього руху України та Правилами надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, затвердженими постановами Кабінету Міністрів України від 10.10.2001 N 1306 та від 18.02.97 N 176.

4.7. Обслуговування населення таксі здійснюється в м. Бериславі та передмісті. У випадку здійснення поїздки на більшу відстань водій таксі повинен інформувати відповідну диспетчерську службу.

4.8. При виконанні спеціального замовлення підсадка інших пасажирів забороняється.

4.9. Перевезення пасажирів та їх багажу на таксі дозволяється лише при наявності Договору з Замовником на перевезення пасажирів та їх багажу на таксі в м. Бериславі.

4.10. Розміщення реклами на автомобілях-таксі здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства.

5. Плата за проїзд

5.1. Тарифи за надання послуг з перевезення на таксі розраховуються Перевізниками та визначаються умовами укладеного Договору.

5.2. За надання послуг з перевезення на таксі отримується плата:

– за виконання спеціального замовлення (термінового чи планового);

– за посадку, якщо це звичайне замовлення;

– за фактичний пробіг в кілометрах;

– за час чекання.

Тарифи розподіляються на денний (з 600 до 2200 годин) та нічний (з 2200 до 600 годин). За бажанням Перевізника денний та нічній тарифи можуть співпадати.

5.3. Розрахунки за послуги таксі здійснюються згідно з чинним законодавством. При перевезенні в таксі кількох пасажирів плата кожного з них вираховується діленням загальної суми вартості проїзду на кількість пасажирів, що їдуть, пропорційно до відстані поїздки кожного. У випадку зупинки таксі в дорозі з вини водія пасажири не платять за простій таксі.

5.4. При неможливості доставки пасажира (стихійне лихо та його наслідки, будівельні роботи на шляху слідування, бездоріжжя, закритий залізничний переїзд та інше) до місця призначення, розрахунки за послуги з перевезення провадяться за місцем вимушеної зупинки, якщо пасажир не вимагає доставити його іншим маршрутом.

5.5. Перевізник не пізніше ніж за тиждень до дати введення нових тарифів розміщує поруч з діючим прейскурантом цін на послуги з перевезення новий прейскурант, який погоджує з Замовником, з обов’язковим зазначенням дати введення нових тарифів.

6. Права, обов’язки та відповідальність водія таксі

6.1. Водій має право:

– вимагати від пасажирів виконання вимог Правил дорожнього руху, Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту та цих Правил;

– відмовляти в наданні послуг пасажирам, які знаходяться у алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння;

– відмовляти в наданні послуг, якщо багаж пасажира не може бути вільно розміщений у багажнику чи в салоні автомобіля або може забруднити чи пошкодити його;

– вимагати від Перевізника створення умов безпечної роботи на лінії.

6.2. Водій зобов’язаний:

– при перевезенні пасажирів мати наступні документи: посвідчення водія, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, дорожній лист з підписами та штампами механіка і лікаря, ліцензійну картку на таксі, Талон до Договору з Замовником,

– забезпечити безпечне та якісне перевезення пасажирів;

– утримувати транспортний засіб в належному технічному і санітарному стані;

– зупиняти вільний автомобіль на вимогу громадян;

– здійснювати посадку пасажирів на стоянці за чергою, а також надавати право позачергового користування таксі громадянам згідно з чинним законодавством;

– надавати пасажирам повну інформацію щодо надання послуг з перевезення на таксі в м. Бериславі та порядку їх оплати;

– завантажувати та розвантажувати з багажника автомобіля багаж пасажира;

– відчиняти двері таксі і відкривати багажник та перевіряти їх закриття під час посадки пасажирів;

– виконувати перевезення пасажирів та їх багажу до пункту призначення найкоротшим шляхом або за домовленістю з пасажиром;

– після закінчення поїздки повідомити про вартість наданих послуг, здійснити розрахунки;

– при виникненні технічної несправності транспортного засобу при перевезенні вжити заходів для своєчасної доставки пасажирів до місця призначення, за погодженням з пасажирами;

– пред’являти особі, яка має право здійснювати контроль, всі необхідні документи на право перевезення пасажирів та їх багажу на таксі в м. Бериславі;

– займати стоянку таксі ;

– передавати речі, забуті в таксі, у диспетчерський пункт Перевізника;

– виконувати вимоги чинного законодавства та цих Правил.

6.3. Водію таксі забороняється:

– відмовляти пасажирам в обслуговуванні, крім випадків, коли порушуються вимоги пунктів 4.5, 4.8 та 6.1 цих Правил;

– відходити на стоянці від транспортного засобу і вести переговори з пасажирами;

– обирати пасажирів за вигідністю напрямків їх прямування;

– без згоди пасажирів заїжджати або ставити на стоянку найняте таксі;

– нав’язувати спільний проїзд кільком пасажирам або здійснювати перевезення пасажирів не найкоротшим шляхом, якщо на те відсутня їх згода;

– перевозити в автомобілі гострі і ріжучі предмети, пожежонебезпечні, вибухові, отруйні, їдкі, сморідні, наркотичні речовини та матеріали, вогнепальну зброю без чохлів (крім випадків, передбачених законодавством);

– перевозити тварин, крім дрібних звірів і птахів у клітках, котів, собак у намордниках при наявності повідка (за умови розташування на підлозі, а при наявності підстилки для собаки – на сидінні);

– використовувати тарифи, які не зазначені в прейскуранті;

– відмовлятись без поважних причин від виконання спеціального замовлення;

– під час руху з пасажирами їсти, пити та палити.

6.4. Водій таксі несе відповідальність за псування або зникнення з багажника прийнятого для перевезення багажу.

6.5. За збереження багажу, що перевозять пасажири у салоні автомобіля, водій відповідальності не несе.

7. Права та обов’язки пасажира

7.1. Пасажир має право:

– вибирати на свій розсуд будь-яке таксі, що перебуває на стоянці;

– вимагати від водія виконання вимог Правил дорожнього руху України, Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту та цих Правил;

– вимагати від водія застосування встановлених тарифів за проїзд ;

– вимагати від водія виконання перевезень найкоротшим шляхом прямування;

– перевозити на руках дитину дошкільного віку, якщо пасажир знаходиться на задньому сидінні;

– звертатися до Замовника та в інші організації щодо якості надання транспортних послуг.

7.2. Пасажир зобов’язаний:

– виконувати вимоги Правил дорожнього руху України, Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту та цих Правил;

– здійснювати посадку та висадку з таксі з правого боку тільки після повної його зупинки;

– під час руху не відволікати водія від виконання керування транспортним засобом;

– під час замовлення таксі на стоянках таксі надавати право позачергового користування таксі вагітним жінкам, інвалідам, пасажирам з дітьми дошкільного віку та особам, яким це право надано згідно з чинним законодавством;

– не допускати дій, які могли б загрожувати безпеці перевезень;

– не палити цигарки і не відкривати вікон у салоні без погодження з водієм та іншими пасажирами;

– після закінчення поїздки провести з водієм повний розрахунок, а при зупинці на вимогу – внести аванс за час чекання за домовленістю (якщо в межах цього часу пасажир не з’явився, то перевезення вважається закінченим).

8. Контроль за здійсненням перевезень та відповідальність

8.1. Контроль здійснюється для гарантування виконання обсягів перевезень, дотримання безпеки перевезень пасажирів, якості надання послуг Перевізниками та захисту прав споживачів згідно законів України, умовами укладеного Договору на перевезення пасажирів та їх багажу на таксі в м. Бериславі, дотримання Перевізниками законів України, постанов Кабінету Міністрів України, рішень Замовника та інших нормативно-правових документів щодо організації перевезень пасажирів, недопущення до роботи в місті Перевізників, які не мають Договору на перевезення пасажирів та їх багажу на таксі в м. Бериславі та Талона до нього або порушують ці Правила.

8.2. Контроль за наданням Перевізниками послуг з перевезення пасажирів та їх багажу на таксі в м. Києві здійснюється представниками податкової служби у Бериславському районі, відділом ДАІ України в м. Бериславі, Держголовтрансінспекцією, представниками у справах захисту прав споживачів та інших державних установ, яким це право надано згідно з чинним законодавством, представниками Замовника, а також особами, уповноваженими Замовником, в межах їх повноважень.

8.3. Замовник разом із іншими підприємствами, органами та установами, які мають відповідні повноваження, організовують планові та позапланові перевірки роботи Перевізників пасажирів на таксі в м. Бериславі. Графік проведення планових перевірок розробляється Замовником і узгоджується між підприємствами, організаціями та установами, що беруть участь у рейдах. До планових перевірок залучаються представники Перевізника.

8.4. Замовник та Перевізники несуть відповідальність за невиконання цих Правил відповідно до чинного законодавства і Договорів на перевезення пасажирів та їх багажу на таксі.

Умови та порядок укладання договорів на перевезення пасажирів та їх багажу на таксі в місті Бериславі

(Додаток 1 до Правил надання послуг з перевезення пасажирів та їх багажу на таксі в місті Бериславі)

 

Умови та порядок укладання договорів на перевезення пасажирів та їх багажу на таксі в м.Бериславі (надалі – Умови), є обов’язковими для виконання Замовником, кваліфікаційною комісією та претендентами при визначенні перевізників пасажирів та їх багажу на таксі в м. Бериславі.

  1. Метою встановлення Умов, при виконанні яких між Замовником та претендентом, який бажає “надавати послуги з перевезення пасажирів та їх багажу на таксі в м. Бериславі, укладається Договір, є забезпечення безпечних та якісних перевезень пасажирів, захист економічних інтересів України та законних інтересів підприємств, установ і організацій транспорту, створення рівних умов для розвитку господарської діяльності підприємств транспорту.
  2. Претенденти, які бажають надавати послуги з перевезення пасажирів та їх багажу на таксі в м. Бериславі, ознайомлюються з:

– Правилами надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 18.02.97 N 176 (зі змінами та доповненнями), та Правилами надання послуг з перевезення пасажирів та їх багажу на таксі в м. Бериславі;

– наказом Міністерства транспорту України від 21.01.98 N 21 “Про затвердження Порядку і умов організації перевезень пасажирів та багажу автомобільним транспортом”;

– Типовим договором на перевезення пасажирів та їх багажу на таксі в м. Бериславі, на підставі якого з претендентом, що пройшов кваліфікаційну перевірку, укладається договір;

– цими Умовами.

  1. Договір на перевезення пасажирів та їх багажу на таксі в м. Бериславі укладається лише при позитивному висновку кваліфікаційної комісії.
  2. Для проведення кваліфікаційної перевірки претендент подає такі документи:

– заяву (додаток 1 до цих Умов);

– свідоцтво про реєстрацію його як суб’єкта підприємницької діяльності;

– нотаріально завірену копію ліцензії на право надання послуг з перевезення пасажирів та їх багажу на таксі, копії ліцензійних карток на кожний транспортний засіб;

– довідку державної податкової адміністрації про відсутність у нього заборгованості; оплати податків, зборів та інших обов’язкових платежів;

– свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість, або свідоцтво про сплату єдиного податку, у випадку коли суб’єкт підприємницької діяльності працює за спрощеною системою оподаткування і не є платником податку на додану вартість.

  1. Обов’язковими вимогами для претендентів, які подали необхідні документи до кваліфікаційної комісії, є наявність:

– власних або орендованих автомобілів, призначених та допущених органами ДАІ до перевезень пасажирів (наявність копії свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу чи тимчасового реєстраційного талона про реєстрацію транспортного засобу);

договору з медичною установою чи іншого документа, яким посвідчується проведення щоденного передрейсового медичного огляду стану здоров’я водіїв;

власного або орендованого місця збереження автомобіля чи договір з іншою організацією, яка надає такі послуги;

власної або орендованої виробничої бази для ремонту рухомого складу чи наявність договору з іншою організацією, яка буде виконувати ремонтні роботи і передрейсовий технічний огляд транспортного засобу.

  1. Претендент може додатково запропонувати технічні, організаційні чи комерційні умови, які не суперечать Правилам надання послуг з перевезення пасажирів та їх багажу на таксі в м. Бериславі і можуть бути прийняті Замовником, якщо це буде визнане доцільним.
  2. До участі у кваліфікаційній перевірці не допускаються юридичні або фізичні особи (суб’єкти підприємницької діяльності), які:

– визнані банкрутами або щодо яких порушено справу про банкрутство чи ліквідацію як суб’єкта підприємницької діяльності (скасування державної реєстрації);

– мають заборгованість з оплати податків, зборів та інших обов’язкових платежів враховуючи сплату за комунальні послуги ;

– не виконують умови попередньо укладених договорів на перевезення пасажирів та їх багажу в м. Бериславі ;

– не мають транспортних засобів, що відповідають вимогам, визначеним в пункті 3 цього додатка, або транспортні засоби не допущені органами ДАІ до перевезення пасажирів;

– подали для проведення кваліфікаційної перевірки невірно оформлені документи або такі, що містять неправдиву інформацію.

  1. Особа, яка потребує роз’яснень щодо надання необхідних документів для участі у кваліфікаційній перевірці, має право звернутися до Замовника для надання роз’яснень в усній, а при необхідності – в письмовій формі. Роз’яснення надається не пізніше як за 15 календарних днів з моменту отримання запиту.
  2. Всі документи претендент подає до кваліфікаційної комісії в папці, на якій зазначено назву претендента та його реквізити. Особа, відповідальна за прийом документів, та представник претендента засвідчують у журналі прийому документів від претендентів своїми підписами про прийом-здачу документів, зазначених у пункті 5 цих Умов.
  3. Документи, представлені не в повному обсязі, не реєструються і повертаються претендентам із письмовим зазначенням причин повернення.
  4. Після отримання в повному обсязі документів між претендентом та Замовником узгоджуються термін перевірки поданих документів про їх відповідність, який має становити не більше ніж 10 робочих днів.
  5. З претендентом, який пройшов кваліфікаційну перевірку, в десятиденний термін укладається договір на перевезення пасажирів та їх багажу на таксі в м Бериславі, в якому визначаються права, обов’язки та відповідальність сторін, порядок розрахунків за користування мережею стоянок таксі, платежі за надані послуги, а також запропоновані цим Перевізником інші умови (якщо вони були прийняті Замовником як доцільні).
  6. У місячний термін від дня укладання Договору Перевізник повинен обладнати таксі відповідно до вимог пункту 4.2 Правил надання послуг з перевезення пасажирів та їх багажу на таксі в м. Бериславі, провести передбачене чинним законодавством України страхування та отримати у Замовника необхідні документи і розпочати виконувати умови укладеного договору. При невиконанні цих вимог договір вважається неукладеним.
  7. Перевізники не мають права працювати в транспортній мережі міста без укладеного договору на перевезення пасажирів та їх багажу на таксі в м. Бериславі та несуть відповідальність за порушення цього пункту згідно з чинним законодавством України.
  8. При систематичному порушенні протягом півроку будь-яким водієм таксі або Перевізником умов укладеного договору, договір може бути достроково розірваний Замовником згідно з чинним законодавством, а Перевізник має право на проведення повторної кваліфікаційної перевірки не раніше ніж через рік після розірвання договору. При цьому, про кожне порушення Замовник зобов’язаний в п’ятиденний термін повідомити Перевізника про факт порушення.

 ЗАЯВА на укладання Договору на перевезення пасажирів та їх багажу на таксі в місті Бериславі

(Додаток 1 до Умов та порядку укладання договорів на перевезення пасажирів та їх багажу на таксі в місті Бериславі)

Я, ____________________________________________________________
______________________________________________________________,
ознайомився з Правилами надання послуг з перевезення пасажирів та їх багажу на таксі в м. Бериславі та з Умовами та порядком укладання договорів на перевезення пасажирів та їх багажу на таксі в м. Бериславі, бажаю пройти кваліфікаційну перевірку та укласти відповідний Договір на перевезення пасажирів та їх багажу на таксі в м. Бериславі і прошу зареєструвати такі транспортні засоби:
_______________________________________________________________
(кількість, марка)
зобов’язуюсь:
– виконувати вимоги законодавчих та інших нормативно-правових актів України про надання послуг пасажирським автомобільним транспортом;
– виконувати Правила надання послуг з перевезення пасажирів та їх багажу на таксі в м. Бериславі;
– надавати послуги з перевезення пасажирів та їх багажу на таксі у м. Бериславі згідно з умовами укладеного з Замовником договору.
Додатково пропоную внести до договору такі (технічні, організаційні, комерційні) умови:
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
Юридична адреса претендента ___________________________________
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
До заяви додаються: ____________________________________________
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________

______________
(дата)
____________________
(підпис керівника-претендента)

М. П.

 

Х. РЕМОНТ І УТРИМАННЯ ЖИТЛОВИХ ГРОМАДСЬКИХ БУДІВЕЛЬ І СПОРУД

  1. 8. У кожному під’їзді житлово-експлуатаційними підприємствами встановлюються покажчики номерів квартир, згруповані поверхово. На кожних дверях квартири повинен бути покажчик номера квартири.
  2. Під’їзди житлових будинків повинні щодня прибиратися і утримуватись у чистоті підприємствами і організаціями, у віданні яких знаходяться ці будинки.

 

ОБМЕЖЕННЯ ПРИ ВИКОРИСТАННІ ОБ’ЄКТІВ БЛАГОУСТРОЮ

  1. На території загального користування забороняється:

1.1. Витрушувати одяг, килими, інші речі в тому числі з балконів, лоджій, вікон, що виходять на територію загального користування або тротуари , пішохідні доріжки тощо, кидати з балконів, лоджій і вікон різні предмети.

1.2. Викидати сміття, відходи, недопалки, папір, тару, пакувальні матеріали, лушпиння, тощо на вулицях у провулках, на площах, у парках, скверах інших громадських місцях поза урни та забруднювати вулиці при перевезенні вантажів та виїзді автотранспорту з будівельних майданчиків.

1.3. Вчиняти дії внаслідок яких пошкоджуються фасади будівель і споруд, у тому числі робити написи, малюнки на стінах будинків, споруд, наклеювати оголошення та інформаційно-агітаційні плакати, рекламу, листівки тощо у невизначених для цього місцях.

1.4. Зривати квіти, ламати гілки, вирубувати та пошкоджувати дерева, кущі, знищувати та пошкоджувати газони на вулицях, парках, скверах, прибудинкових територіях та інших місцях загального користування.

1.5. Здійснювати мийку автомобілів, мотоциклів, моторолерів, тощо, купання тварин на прибудинкових територіях, дорогах, тротуарах, газонах тощо.

1.6. Звалювати сміття, тверді побутові відходи на території міста у не відведених для цього місцях, в річки, схили і спуски до них, влаштування звалищ в місцях масового відпочинку, лісосмугах і зелених насадженнях.

1.7. Спалювати сміття, опале листя, гілки, побутові, промислові та інші відходи, забруднювати територію хімічними та іншими речовинами.

1.8. Самовільно встановлювати об’єкти зовнішньої реклами, тимчасові споруди торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для провадження підприємницької діяльності тощо.

  1. Власники тварин або особи, які їх утримують повинні прибирати відходи життєдіяльності тварин в місцях їх вигулу або при перегонах ВРХ, кіз, овець по вулицях міста на пасовищі.
  2. Власникам тварин або особам, які їх утримують, під час вигулу тварин чи перегону їх по місцях загального користування на пасовище усіляко запобігати пошкодженню дерев, кущів, квітників, газонів біля прибудинкових територій.
  3. ПРАВИЛА ДОТРИМАННЯ ТИШІ В МІСТІ БЕРИСЛАВІ

 Підприємства, установи, організації та громадяни при здійсненні будь-яких видів діяльності з метою відвернення і зменшення шкідливого впливу шуму на здоров’я населення зобов’язані:

здійснювати відповідні організаційні, господарські, технічні, технологічні, архітектурно-будівельні та інші заходи щодо попередження утворення та зниження шуму до рівнів, установлених санітарними нормами;

забезпечувати під час роботи закладів громадського харчування, торгівлі, побутового обслуговування, розважального бізнесу, культури, при проведенні концертів, дискотек, масових святкових і розважальних заходів тощо рівні звучання звуковідтворювальної апаратури та музичних інструментів у приміщеннях і на відкритих майданчиках, а також рівні шуму в прилеглих до них жилих і громадських будівлях, що не перевищують рівнів, установлених санітарними нормами;

вживати заходів щодо недопущення впродовж доби перевищень рівнів шуму, встановлених санітарними нормами, в таких приміщеннях і на таких територіях (захищені об’єкти):

1) жилих будинків і прибудинкових територіях;
2) лікувальних закладів, закладів освіти, культури;
3) готелів і гуртожитків;
4) розташованих у межах населених пунктів закладів громадського харчування, торгівлі, побутового обслуговування, розважального бізнесу;
5) інших будівель і споруд, у яких постійно чи тимчасово перебувають люди;
6) парків, скверів, зон відпочинку, розташованих на території мікрорайонів і груп житлових будинків.
Шум на захищених об’єктах при здійсненні будь-яких видів діяльності не повинен перевищувати рівнів, установлених санітарними нормами для відповідного часу доби.
У нічний час, із двадцять другої до восьмої години на захищених об’єктах забороняються гучний спів і викрики, користування звуковідтворювальною апаратурою та іншими джерелами побутового шуму, проведення салютів, феєрверків, використання піротехнічних засобів.

Проведення на захищених об’єктах ремонтних робіт, що супроводжуються шумом, забороняється у робочі дні з двадцять першої до восьмої години, а у святкові та неробочі дні – цілодобово. Власник або орендар приміщень, у яких передбачається
проведення ремонтних робіт, зобов’язаний повідомити мешканців прилеглих квартир про початок зазначених робіт. За згодою мешканців усіх прилеглих квартир ремонтні та будівельні роботи можуть проводитися також у святкові та неробочі дні. Шум, що
утворюється під час проведення будівельних робіт, не повинен перевищувати санітарних норм цілодобово.

XII. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ

  1. Порядок розподілу обов’язків між підприємствами, організаціями, установами, фізичними особами-підприємцями та громадянами міста, що стосуються організації робіт і утримання належних їм територій визначається виконкомом Бериславської міської ради.
  2. У випадку оренди територій, будівель, приміщень порядок утримання їх у належному технічному й санітарному стані встановлює орендодавець у договорі оренди.
  3. Дані правила являються обов’язковими для всіх керівників, підприємств, організацій незалежно від форм власності, фізичних осіб-підприємців, а також громадян.
  4. Недотримання цих правил тягне за собою відповідальність по ст. 152 Кодексу України “Про адміністративні правопорушення”.
  5. Відповідальність за порушення Правил, допущене неповнолітніми, несуть їхні батьки, чи опікуни, керівники дитячих установ згідно з чинним законодавством України.
  6. Застосування у відношенні посадової особи чи громадянина адміністративного стягнення чи кримінального покарання не звільняє винного від обов’язку відшкодувати заподіяний збиток міському господарству і відшкодувати повну вартість робіт із приведення в початковий стан об’єктів, визначених Правилами.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Як дістатись?

Бериславська міська рада вітає

з Днем народження

17 листопада – Казаку Олескандра Івановича, депутата міської ради.

Зичимо Вам невичерпної наснаги і непохитного оптимізму, здійснення задумів, розуміння і підтримки колег. Бажаємо міцного здоров’я, щастя, миру, злагоди, добра, родинного благополуччя, впевненості та довгих років життя без тривог і невдач.

Олександр Шаповалов,
міський голова

 

 

Оголошення


Нові назви вулиць


Бюджет


Громадський
проект "Бюджет участі"


Містобудування
та архітектура


Квартирний
облік


Закупівлі


Громадські
обговорення


Очищення
влади


Прийом
громадян


Комунальне
підприємство


Дитячі
садочки


Прописка
виписка


ОСББ


Карта
міста


Органи
державної влади


Президент України. Офіційне інтернет-представництво

Урядовий портал. КМУ

Верховна рада України

Херсонська обласна рада. Офіційний інформаційний сайт

Херсонська обласна державна адміністрація

Херсонська міська рада

Бериславський місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги
Проект Міністерства юстиції України «Он-лайн будинок юстиції»
ВО Рух захисту української мови
Патронат над дитиною
Патронат над дитиною