Офіційний сайт Бериславської міської ради

5

Жовтень

2021

Оголошення про перереєстрацію громадян, які перебувають на квартирному обліку для поліпшення житлових умов

Відповідно до Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень в Українській РСР   виконавчий комітет  міської ради повідомляє, що громадянам, які перебувають на квартирному обліку у виконавчому комітеті Бериславської міської ради необхідно   в термін з 01 жовтня по 30 грудня поточного року проходити перереєстрацію.

Перереєстрація здійснюватиметься на підставі надання громадянами наступних документів:

  1. довідку про склад сім’ї;
  2. довідки про реєстрацію місця проживання особи (на кожного члена сім’ї);
  3. довідки про те, чи перебувають члени сім’ї на квартирному обліку за місцем роботи;
  4. довідки з місця працевлаштування (на всіх працездатних членів сім’ї);
  5. копії паспортів повнолітніх членів сім’ї;
  6. копії свідоцтва про народження неповнолітніх членів сім’ї;
  7. копії свідоцтва про одруження (розлучення);
  8. копію ордера на займане приміщення або свідоцтво про право власності на житло або договору оренди житла;
  9. інформаційні довідки про наявність/відсутність нерухомого майна (на кожного члена сім’ї);
  10. копії документів, які надають право на пільги (за наявності);
  11. матеріали обстеження житлових умов (акт депутата);
  12. інші документи, що підтверджують зміни (за необхідності).

Звертаємо увагу, що громадяни, які перебувають на квартирному обліку у Бериславській  міській раді, зобов’язані, щорічно,  в термін з 1 жовтня по 30 грудня поточного року проходити перереєстрацію.

У зв’язку з чим, вам необхідно у зазначений термін, поновити документи на квартирний облік.

Громадяни, які своєчасно не поновили документи своїх облікових справ не вважатимуться такими, що потребують надання житлових приміщень та будуть зняті з квартирного обліку.

За довідками звертатись : міська рада, каб. №6