Офіційний сайт Бериславської міської ради

31

Січень

2017

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указів Президента України від 13 серпня 2002 року №700 «Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення» з цього питання виконавчим комітетом міської ради проводиться робота щодо ґрунтовного та своєчасного вирішення життєво важливих проблем, організації особистого прийому на виконання ряду заходів по усуненню недоліків та поліпшення роботи із зверненнями громадян.

Узагальнені данні про звернення громадян, що надійшли до Бериславської міської ради у 2016 році: всього надійшло 80 звернень, з них 18 було отримано поштою, під час особистого прийому звернулось 20 осіб, через органи влади надійшло 42 звернення. За звітний період надійшло 5 пропозицій та зауважень, 73 клопотання та 2 скарги. Переважно звернення надходили особисті (75 звернень) та було 5 колективних звернень. З питань соціального захисту звернулось 5 бериславців, комунального господарства – 18, житлової політики – 16, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян – 3, інші питання звернень – 34.

Стан роботи із зверненнями громадян в міській раді щомісячно та щоквартально аналізується, розробляються порівняльні статистичні дані, складаються довідки, за результатами півріччя питання «Про стан роботи виконавчого апарату міської ради із зверненнями громадян» розглядаються на засіданні виконавчого комітету.

Всі звернення громадян ретельно вивчаються і кожне з них обов’язково має і відповідну реакцію міської влади відповідно до чинного законодавства.

Працівниками виконавчого апарату щоденно проводиться прийом громадян з особистих питань, видаються довідки для отримання соціальної допомоги, субсидій, проводяться обстеження житлово-побутових умов громадян.