Офіційний сайт Бериславської міської ради

12

Серпень

2019

Вручення ППР (податкового повідомлення-рішення), листів та податкових вимог платнику податків

Бериславське управління Головного управління ДФС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі звертає увагу суб’єктів господарювання щодо поштового вручення податкових повідомлень-рішень, податкових вимог або інших документів.

Так, документи вважаються належним чином врученими, якщо вони надіслані у порядку, визначеному п. 42.4 ст. 42 Податкового кодексу України (далі – ПКУ), надіслані за адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) платника податків рекомендованим листом з повідомленням про вручення або особисто вручені платнику податків (його представнику).

Якщо платник податків у порядку та у строки, визначені ст. 66 ПКУ, повідомив контролюючий орган про зміну податкової адреси, він на період з дня державної реєстрації зміни податкової адреси до дня внесення змін до облікових даних такого платника податків звільняється від виконання вимог документів, надісланих йому контролюючим органом за попередньою податковою адресою та в подальшому повернених як таких, що не знайшли адресата.

Якщо пошта не може вручити платнику податків документ через відсутність за місцезнаходженням посадових осіб платника податків, їх відмову прийняти документ, незнаходження фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків або з інших причин, документ вважається врученим платнику податків у день, зазначений поштовою службою в повідомленні про вручення із зазначенням причини невручення.

Норми листування платників податків та контролюючих органів встановлені ст. 42 ПКУ.